ביטוח כלי שייט

אחד הביטוחים הפחות נפוצים ומוכרים הוא ביטוח כלי שיט. הביטוח נועד ליבואנים וליצואנים המשנעים סחורה או לבעלי כלי שיט המשתמשים בהם לצרכים פרטיים ועסקיים. כדי להתאים ביטוח מהסוג הזה נדרש ידע ומומחיות. מכיוון שיש להבין את סוגי הכיסויים הקיימים ולהתאים אותם לסוג כלי השיט ולאופי פעילותו.

אילו כלים מבוטחים בביטוח כלי שיט?
ניתן לבטח בביטוח כלי שיט מגוון רחב של כלים ימיים. כדוגמת סירות משא, סירות ממונעות, סירות מפרש, יאכטות, אופנועי ים וכלי שיט נוספים. הביטוח מותאם לשימוש מסחרי, פרטי ולאקסטרים. בנוסף, קיים ביטוח המיועד לשינוע כלי השיט ביבשה והרחבה עבור הציוד שעליו. מטען, סחורות ועוד. הכיסוי הביטוחי ניתן עבור נזקים שנגרמו לכלי השיט עצמו ועבור הנוכחים בסיפון וכן בגין פגיעות ונזקים לסביבה.

דרישות החוק
חשוב להבין כי הדרישה לביטוח ימי מחייבת כל בעל כלי שיט על פי חוק. ביטוח חובה נדרש עבור כלי שיט ממונע שאורכו עד 24 מטרים. סכום הביטוח המינימלי הנדרש הוא 100,000$. נוסף על כך, נדרש בעל כלי השיט לרכוש ביטוח צד ג' המכסה אנשים שאינם נמצאים על הכלי עצמו. אלא כאלו הנוהגים בכלי אחר או מתרחצים.

 

התנאים לרכישת פוליסת ביטוח כלי שיט
בעל הפוליסה נדרש להחזיק בתעודת משיט כפי שמחייב משרד התחבורה בארץ. בנוסף, על כלי השיט להיות בעל רישיון בתוקף מטעם משרד התחבורה. בעל כלי השיט נדרש לוודא שמצבו המכני והציוד שעליו תקין ובטיחותי. חלק מהפוליסות מגבילות את השימוש בכלי למים הטריטוריאליים של ישראל וישנן הרחבות שונות לפי סוג השימוש בכלי השיט.

יש לכם כלי שיט לצורך נסיעה פרטית או מסחרית? אל תתפשרו על הביטוח שלכם. השאירו פרטים, והמומחים של סוכנות אברהמוב יחזרו אליכם עם הצעה מתאימה ואטרקטיבית לביטוח כלי שיט.

לקבלת הצעה מותאמת עבור ביטוח ימי לכלי שייט שבבעלותכם כתבו לנו בתיבת צור קשר

רוצים לקבל הצעת ביטוח?
כתבו לנו
השדות המסומנים ב * הינם שדות חובה
בודק...