ביטוח רכב

אם יש לכם רכב פרטי או מסחרי, ודאי ביטחתם אותו באחד מביטוחי הרכב המתאימים. אם אתם מתכננים רכישת רכב ורוצים לדעת אילו אופציות ביטוחיות עומדות בפניכם, תוכלו לקרוא את המאמר הזה.

ביטוח רכב נחלק לשלוש קטגוריות:

ביטוח רכב חובה – את הביטוח הזה מחויב לרכוש כל בעל רכב פרטי או מסחרי בישראל מכוח החוק. הביטוח נועד לכסות את הנהג כאשר הוא פוגע בגופו של אדם אחר באמצעות כלי הרכב שלו. הכיסוי הביטוחי של פוליסת החובה אחיד ונקבע בנוסח שהוחלט על ידי המפקח על הביטוח.

ביטוח רכב מקיף – הביטוח בעל הכיסוי הגבוה ביותר הוא הביטוח המקיף. הוא מכסה בגין הוצאות על נזקים שנגרמו לרכבו של המבוטח בגין תאונת דרכים, פריצה או גניבה של הרכב. הביטוח המקיף מכסה גם נזקים שנגרמו לגופו ולרכושו של צד שלישי בעת השימוש ברכב. גבול האחריות נקבע בתנאי הפוליסה.

ביטוח צד ג'- ביטוח מסוג זה מכסה הוצאות בגין נזקים שנגרמו לגופו או רכושו של אדם אחר, אך הוא אינו מכסה נזקים שנגרמו לרכבו של המבוטח. הביטוח מתאים למי שברשותו רכב ששוויו נמוך ועלות רכישת ביטוח מקיף אינה כדאית בעבורו. במקרה זה, ביטוח צד ג׳ וביטוח חובה יסייעו לו בתשלום נזקים שנגרמו לגופו או לרכושו של צד שלישי שעלותם יכולה להגיע למאות אלפי שקלים.

ממה נגזרת עלות ביטוח הרכב?

חישוב עלויות הביטוח כולל בתוכו שיערוך של נתונים רבים. לביטוח החובה יש תמחור אחיד שכולל את נתוני הרכב. מודל, שנת ייצור וכן את שכלול נתוני כל הנהגים הצפויים להשתמש ברכב.
כשמדובר בביטוח מקיף, גובה הפרמיה לוקח בחשבון גם את נתוני הרכב ואת העבר הביטוחי של הנהג. אך גם את ההרחבות והתוספות. לתוספת כיסויי שמשות, מראות, רכב חלופי, גובה השתתפות העצמית ועוד, יש השפעה על הפרמיה הסופית.

מומחי הביטוח בסוכנות אברהמוב יציעו לכם פוליסת ביטוח לרכב בהתאמה ובמחיר אטרקטיבי שרק אנחנו יכולים להשיג. כך שתוכלו להמשיך לנהוג בביטחה ובראש שקט.

לקבלת הצעה מותאמת עבור ביטוח רכב לחצו כאן >>

רוצים לקבל הצעת ביטוח?
כתבו לנו
השדות המסומנים ב * הינם שדות חובה
בודק...