ביטוח נסיעות לחו"ל

ביטוח נסיעות לחו"ל מכסה הוצאות רפואיות שונות בעת שהייה בארז זרה. הוא כולל שירות של איתור, חילוץ והטסה רפואית לארץ במקרה חרום. על הכיסוי הבסיסי ניתן להוסיף עוד כיסויים, בהתאם לצורך. כדוגמת הרחבה לכבודה, כיסוי לאבדן מכשירים ניידים, ביטולי טיסות ועוד. אברהמוב סוכנות לביטוח מתאימים לכל לקוח שיוצא מהארץ את הביטוח הנכון עבורו על פי מאפייניו ואופי נסיעתו.

כיסויי הפוליסה בגין הוצאות רפואיות– הרובד הבסיסי של הפוליסה כולל בתוכו כיסויים בגין אשפוז בחו"ל, הטסה רפואית לארץ, פינוי באמבולנס יבשתי, אווירי או ימי, הוצאות בגין שהייה נוספת בחו"ל וטיפולי חירום. ניתן לבצע התאמה של כיסויי הפוליסה וגובה ההרחבות השונות על פי דרישה. בבניית כיסוי הפוליסה לוקחים בחשבון את מצבו הרפואי וצרכיו האישיים של הנוסע.

הרחבות לביטוח נסיעות לחו"ל- מעבר למקרים רפואיים ישנן הרחבות נוספות שניתן להוסיף כדי להתכונן למצבים בלתי צפויים. כדוגמת ביטול נסיעה. במקרה זה הפוליסה תכסה את ההוצאות בגין ביטול או קיצור זמן הנסיעה על פי גובה גבול האחריות. אחד המצבים השכיחים בטיסות הוא אבדן כבודה. הטסים מגיעים ליעדם אך המזוודה לא מגיעה איתם. כשנמצאים בארץ זרה מדובר בעגמת נפש כפולה. ביטוח כבודה יאפשר לנוסע לקבל פיצוי כספי בגין האבדן או הגניבה. כך שזה יקל על המצב והוא יוכל להצטייד מחדש. כמו כן, ניתן להוסיף הרחבה למחשבים ניידים ומכשירי סלולאר.

הרחבה לטיולי אקסטרים– נסיעות לחו"ל למטרות פעילות אקסטרים כדוגמת סקי, טיול ג'יפים, סנפלינג, צלילה ועוד. נחשבות לבעלות סיכון גבוה יותר לפציעה. לכן, ההמלצה היא לרכוש הרחבה נוספת לספורט אתגרי על פי אופי הפעילות.

אנחנו באברהמוב סוכנות לביטוח מבינים שדווקא במדינה זרה אתם זקוקים לשירות מהיר ומקצועי. אצלינו תוכלו לקבל הצעה מותאמת עבור ביטוח נסיעות לחו"ל ולדעת שבעת הצורך תקבלו טיפול מהיר ואיכותי.
לקבלת הצעה השאירו פרטים 

רוצים לקבל הצעת ביטוח?
כתבו לנו
השדות המסומנים ב * הינם שדות חובה
בודק...