ביטוח חיות מחמד

ביטוח חיות מחמד

פוליסת הביטוח לחיות מחמד נותנת מענה לטיפולים רפואיים שונים שבעל החיים נדרש להם. כמו כן, הכיסוי ניתן גם בגין תאונה או מחלה. בכיסוי הביטוחי נכללים גם החזרים בגין תרופות, צילומים ובדיקות מעבדה. הוצאות על טיפולים רפואיים מסוג זה עשויות להגיע לסכומים גבוהים מאד כאשר מדובר ברפואה וטרינרית פרטית. אברהמוב סוכנות לביטוח ידאגו להתאים לכם את הביטוח הנכון גם לחיית המחמד שלכם.

ביטוח בריאות לחיות מחמד – ביטוח חיות מחמד המספק כיסוי כספי בגין ההוצאות הנובעות מטיפולים רפואיים. הביטוח כולל הליכים רפואיים שונים כדוגמת ניתוחים, ימי אשפוז, בדיקות מעבדה, הדמיות, תרופות ועוד.

ביטוח חיים לחיות מחמד – הביטוח מספק כיסוי למקרה מוות של החיה. כדוגמת תאונת דרכים, מחלה ועוד. במקרה הזה סכום הפיצוי משתנה בהתאם לגזע ולסוג החיה.

ביטוח חיות מחמד  צד ג'– חיות מחמד כדוגמת כלבים יכולים להיות נחמדים וטובים לבעליהם. אך לא תמיד ניתן לצפות את תגובתם כלפי זרים. בשל כך, בעליהם חשופים לפגיעה של צד שלישי בגין נשיכה או תקיפה. מקרים כאלו יכולים להגיע לבתי המשפט ולגרור פיצויים בסכומים גבוהים. הנזק לצד השלישי יכול להיות גופני או נפשי. ביטוח צד ג' לחיית מחמד מכסה בגין ההוצאות הנובעות מתקיפת אדם על ידי חיית המחמד וגם בגין גרימת נזק לרכוש.

יש לכם חיית מחמד? לקבלת הצעת ביטוח מותאמת כתבו לנו

רוצים לקבל הצעת ביטוח?
כתבו לנו
השדות המסומנים ב * הינם שדות חובה
בודק...